gul_145 ayyyy aynısını ben yaşadım 6. Haftamda başımın ağrısı gün boyu devam etti ve ağrı artık gözlerime vurmuştu. Yarım saat 40 dk falan eşime masaj yaptırdım. Neler yaptığını da söyleyim. Şakaklarıma bastırdı, saç diplerime bastırdı, kulaklarımın hemen altına bastırdı, elmacık kemiklerime burnundan itibaren 2 parmağıyla şakaklarıma doğru bastırarak masaj yaptırdım o bana iyi geldi. Doktor bana çok ihtiyacın olursa parol içebilirsin ama ilk 3 ay içmesen daha iyi olur dedi. O yüzden içmeyi tercih etmedim eşime masaj yaptırdım. İnşallah anlattıklarım şifa olur sana da ♥️