fulybeyaz Selam kızlar. Yenidoğan kıyafeti olarak hangi bedenden kaçar tane aldınız? 1-3 alıyorum ben hep, sizce yanlış mı🙈
Deren12 fulybeyaz 0-3 ay yazıyor aldıklarımda 3,5 kilo dogduk kocaman duruyor eşyaları tam olan yok 6 günlüğüz ☺️
Didemkrgi fulybeyaz iyi yapıyorsun ben küçük almışım olmuyor canım büyük fln olmuyor valla 3 aylık aldıklarım tam oluyor.
zamaneannesi80 fulybeyaz yenidoğan yazıyor zaten bazılarının üzerinde 😊 ben yeni doğan 5 zıbın aldım 3 takım iki hastane çıkışı alacam daha gerisi hep 3 ve 6 ay alıcam