Son gün yaptırın bence çatı muaynesini çünkü erken çatı muayenesi normal doğumdan uzaklaştırıyor ben yaptım o hatayı ve çok acı cektim normal doğumdan korkar oldum son muayenemde çatıma baktıklarında 2 cm açıklık olduğunu söylediler hemen yatışa aldılar beni normal doğum yapmak istedim herseye rağmen 10 saat suni sancidan sonra 1 cm açıklık oldu daha fazla dayanamayıp sezeryan olmak zorunda kaldım yani demem o ki eğer gününüz varsa ve agriniz vs. Yoksa son gün olun çatı muaynesini