Merhaba kızlar önceden midem çok az bulanıyordu ve geçiyordu rahatsız etmiyordu 17. Haftadan sonra mide bulantım çekilmeyecek gibi prilam kullanıyorum ama etki etmiyor bazen 2 tane mi kullanmak gerekiyor siz nasıl kullanıyorsunuz ve neler yapıyorsunuz mide bulantısını bastırmak için