27 hafta 4 günlük hamileyim, son bir haftadır inanılmaz bir kalça ağrım var. Sol kalçamın ortasından bütün bacağıma yayılan acı gibi bir ağrı. Çok keskin. Az evvel kalkıp tuvalete gidemedim. Bugün magnezyum kullanmaya başladım. Başına gelen var mı sebebi ne olabilir. Bütün gün uzandım bugün daha önce oluyordu çok yorulduğumda ama geçiyordu dinlenince şuan ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum :(