Mahlem ilk gebeliğimde büyüyen beşik aldım kullanırım diye bi sene bomboş odada durdu odaları ayormadık diye.kayınvalidem sallanan tahta beşiklerden almıştı yatmadan yatmaya koydum 1seneye yakın kullandım. Ama kesinlikle bilseydim anne yanı beşik ve park yatak alırdım oda tecrübesizlik işte. İşimi en çok gören bundigonun sallanan elektrikli salıncağı oldu 8 ay kızımı çok güzel oyaladı bu hamileliğimde anne yanı almayı düşünüyorum emzirirken büyük bi rahatlık olur yada mama yedirirken gece dikişli çok zor oluyor