4cocukannesi Mahlem yaptırmadım ama ailede varsa yaptırın diyorlar 28 . Haftaya kadar yapılabilir demişti annem seker hastası ve yaptırmadım doktor da yaptır diye birşey demedi açlık tokluk şekeri bu normal çıkıyor hep ama yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum