Kader0607 38+1 olduk kızlar midemde yanma oluyordu ama 2 gündür cok kötü durumda sanki o yanma hıssıne mıdem delınecekmıs gibi hissediyorum yediklerimle içtiklerimle alakalı değil maalesef su bile içsem cok yanıyor yardım edın 😔🥴
Laylaycizi_96 Kader0607 surup içiyorum ben biraz hafifletiyor limon da iyi geliyor bende öyle ne yesem yanıyor midem 39haftalıgım
Kader0607 AyferayK haftaya Pazartesi doğumum olacak inşallah 1 hafta için ilaç kullanmak istemiyorum ama bilemedim teşekkür ederim ☺️
Serap26_ Kader0607 Ben çok soğuk süt içiyorum iyi geliyo mide yanmasına içtiğim sütün haddi hesabı yok iyi geliyo ama anında geçiriyo