Slmmnl Kızlar adetim 2 gün gecikti sabah idrar testi yaptım ama negatif çıktı normallerden erken gebelik değil yanılma payı olur mu normalde adet gecikmesi yaşamadım doğumdan sonra 3 yaşında kızım var beni aydınlatır musınız
Okyanus1 Slmmnl olabilir canım geçen ay benim idrar testim pozitifti kan verdim 1.20 çıktı bu ay negatifti adet oldum zaten genelde pozitiflerde daha çok yanılma oluyor bildiğim kadarıyla geç döllenme olursada test negatif gösteriyor 1 hafta falan sonra pozitife dönüyor
yldzkbra46 Slmmnl belki stres yada hava kaynaklı gecikme olabilir. Eğer gebeysen de geç döllenmeyse bazen o testlerde çıkmıyor.
Meridaily Slmmnl beta değeriniz düşükse ya dageç döllenmeyse falan idrar testinde çıkmayabiliyor bazen.