Esma-2210 34 haftalık muayenemizde doktorumuz dedi bebek ters duruyor eğer düzelmezse sezeryan ile alacağız. Sizin de böyle olup düzeldiği oldu mu. Açıkçası korktuğum için sezeryan olması biraz iyi gibi geldi ama ilk gebeliğim olduğu için bilemiyorum
Laylaycizi_96 Esma-2210 32.haftada döndü bebegim 41 de dönen bebekler var ama sen sezeryan istiyorsan bilemem
Sbm050421 Esma-2210 28+4 te gittim en son tersti , şu an 30+1 im bence hala dönmedi 😅 bakalım bizim bebe ne zaman dönecek
Burcu0707 Esma-2210 bu donuyor diyenler hep kulaktan dolma fikirler. . 40 haftada bebek donmez donemez yer yok yerrr 4000 kg yakin oluyor 40 haftada nereye donuyor ALLAH ALLAH.. senindw donmez kiloada aldiysa yer yok 37 ci haftada bazen zayif olan bebek donuyor rahimle alakasi var ve bebegin kilosuyla. Ol sezeryani kurtul makat gelisli bebegi normal dogumu beklemek risktir diski vs yutma olasiligi ve bacaktan bebek gelmez elle mudahele olmak zorunda falan bosver en guzeli sezeryan🤩
Esma-2210 Laylaycizi_96 Ilk gebeliğim olduğu için korkuyorum biraz, hangisi sağlıklı olacaksa öyle olsun bakalım, teşekkürler cevabınız için.
Hafize27 @Esma-2210 40 kadar dönebiliyor 35 makat gelişti 38 yan duruş sezeryan dediler 39 gittim bas aşagıydı suanlık değişmezse normal gözüküyordu