Hnfavcl 39+4 olduk hala bi doğum belirtim yok. Yarın ilk defa çatı muayenesi olacağım. Söylenenlerden dolayı resmen strese girdim gerçekten çok mu acıyor? 🤦🏻♀️
Ozmer Hnfavcl hiç abartılıları gibi değilmiş. Pazartesi günü oldum bende burada okuduklarından dolayı çok endişeliydim. Gerçekten korkacak hiçbirşey yok ve 5-10 saniyelik birşey. Rahat olun kendinizi sıkıp germeyin.
HamisMervis Hnfavcl hayır hiç korkma abartılacak bi şey yok gerçekten. Rahat ol hiç kasma bence kasarsan canın yanar
Esrasaglik Hnfavcl Benimde doktorum bugün 38. Haftada yapacağım dedi beni de şimdiden korku sardı 🙄 inşallah burda okuduklarımız gibi felaket geçmez 🤦🏻♀️
Hnfavcl Ozmer hem burda hem de çevremden öyle bir anlatıyorlar ki uykum kaçtı yarını düşünmekten. çok sağol gerçekten pozitif şeyler duymak rahatlatıyor insanı 🙏🌸
Hnfavcl Esrasaglik inşallah canım korkulcak bişey yok diyen arkadaşlarda var baksana. umarım bizimde onlarınki gibi rahat geçer hemen olur biter 😊🙏
Ozmer Hnfavcl hiç dert etme rahat rahat uyumana bak 😊 doktora bile dedim ben çok korkmuştum bumuydu diye 😀 sende yarın böyle diyeceksin gör bak.
Fatimaylmz Hayır hiç dert etme canım 15-20 saniye sürüyor en fazla kendini kasma ki hemencik bitsin kontrol sadece
Hnfavcl Fatimaylmz Bundan korkuyorsan doğum nasıl yapacaksın sen dediler bugün iyice moralim bozuldu 😔 çok sağolun içim rahatladı olumlu şeyler duyunca🙏
_SLNPSHR_ Hnfavcl 2 gün önce oldum buradakiler okuyunca pskolojim bozulmuştu resmen hiç öyle birşey değilmiş çok az bir acı oda hiç birşey değil çok az süren bir olay ve bende gerçekten bumuymus dedim 1 parmak kadar açıklığım varmış benimde 37+5 olduk bugün
Hnfavcl _SLNPSHR_ işte bende stres oldum dert edindim kendime resmen 🤦🏻♀️ Ama şuan biraz rahatladı içim gerçektende🙏 Senin de az kalmış bu arada sağlıcakla kavuşun inşallah bebişinle 😊😊🌸