Uykuludunyam46 Babytwo2 nasıl baktırıyoruz ona? Kandan mı? Özellikle mi söylüyoruz bakılmasını istiyorum diye?
Uykuludunyam46 MinnieMouse ben onu şey diye okumuştum elimizde yara kesik vs. Yoksa sıkıntı olmaz ama varsa o yaradan yine bakteri kapabiliriz diye okumustum
MinnieMouse Uykuludunyam46 insan cildi gözenekli olduğu için riske atmaya gerek yok canım istersen kontrole gittiğinde doktoruna sor için rahatlar