Benimde hazırlığım bitti sayılır kıyafetlerini ihtiyaçlarını hep kampanyalarla netten aldım gelecek olan bir iki parça eksiği daha var onlarda gelsin hepsini bir yıkayıp ütüler çantasını hazırlarım artık☺️
Birde benim lohusa pijamam eksik onuda hallederim☺️ Ödüm kopuyor hazırlıksızken bir aksilik olurda doğum gerçekleşir diye😬😅