127383 ben normal sanci hic yasamadigim icin bilmiyorum ama doktorda kendi sancin cok daha kolay arada nefes aldiriyo suni sanci oyle degil sen yasamadigin icin bilmiyorsun diyodu 🤷♀️ ilk iki dogumumda hic kaldirmadilar neredeyde hep yataktaydim o cok zordu ama sonuncuda surekli gezdim istedigim gibi hareket ettim cömelip kalktim falan cok daha rahat gecti ve kisa surede dogum oldu