Pazartesi suni sancı ile doğuma alınıyorum bebişin suyu azaldığı için 38+4 deyim. Gözüm korkmuyor değil çünkü ne açılma var ne sancı stresliyim biraz, suni sancı alıp tecrübesini paylaşıcak olan varmı kızlar tavsiyeleriniz neler epidural de almayı düşünüyorum açıkcası acı eşiğim çok düşük 🥲
Varsa tavsiyleriniz alırım ❤️