Esra___ 2 tane akrabası var kayınvalidemin,ebe kendileri.Ben sormuştum hatta son dönem yemekten sonra mide bulantısı doğum belirtisi mi diye? Çünkü 3 hafta önde gözüküyoruz.
Öyle bir şey hiç görmemişler.Biri 45, diğeri 60 küsür yaşında ebe.
Yalnız doğumla alakalı bana dedikleri, zamanın yaklaşınca ayaklarını uzattığında, bacak bacak üstüne atmakta zorlanır ve sonrasında hepten atamaz hale gelebilirsin dediler.
Bir de sırtı duvara dayama ile bakarlarmış, doğumu bekleyen gebe kadın sırtını duvara dayıyıp ayaklarını kaldırmaya çalışırmış.Kaldıramıyorsa doğum yakın oluyormuş.Tabi ki hastaneye gidip baktıracaksın dediler de, bunlar evde kendin deneyebileceğin nişan gelmesi gibi çeşitli yöntemler demişlerdi.Netice de nişan gelince 3 gün sonra doğuran da var 2 saat sonra da.
Mide ve diğer organlar sıkışıyor,ben benimkini gördüm ultrasonda 😁 Kaşar peyniri gibi pres olmuş,ondan bulanıyor demek ki 😂