RaYaRY Kızlar 37 haftalığım ayaklarım bileklerim aşırı şişti ve kızardı yaniyo ellerimde öyle ve eklem yerlerim çok aciyo tavsiyeye ihtiyacim var napsam azalır ağrım biter lütfen yazın
aylinpalaa RaYaRY ödeminiz için buzlu tuzlu su duymuştum, soğuk su iyi gelecektir. Ayrıca ayaklarınızı yüksek bi yere koyup uzanmayı deneyin. Bir de bol su içmeye özen gösterin
incitanesi_ RaYaRY tansiyona olabilir bence bi kontrol olun içiniz rahatlar. Burdan cevap beklemeden bi doktora görünün fazla şişlik iyi değil diye biliyorum canım