Merhaba ben kan tahlılı yaptırdım 4800 cıktı devlete gıttm rahım kalınlasması var 5 haftalık dedi 10 gün sonra gel ded bugun özele gittim dayanamayıp kese olusmus ama fetus yok dedi hafya cuma gel kalp atısı ve bebege bakalım dedi bu durumu yaşayan varmı cok korktum en son adetim 19 mayıs