Star25 Bebeği kakasını yiyen var mı? Varsa kaçıncı haftada yaşandı bu durum? Doktor 42 ye kadar bekletecek ama korkuyorum ben
Star25 aylinpalaa hayır özel. İlk bebeğim 40+4 te suni sancıyla doğdu. Bu defa da suni sancı almak istemiyorum ama beklemeye de korkuyorum
Maviii zaten bu süreçte sık sık 3-4 günde bir gidin, korkunuzu doktora söyleyin onlar risk görse bekletmezler
Lavinia_35 Star25 merhaba benimde 40+4 dün suyum geldi herşeyi denedim ama sancı yok, suni sanci nasıl bir şey çok mu kötü yan etkileri mi var
Eslemim34 Star25 Suni sancı nasıl ben de doktordan suni mi istesem riske atmayıp direk sezeryan mı istesem karar veremiyorum 🤷♀️😬
Ozlememrah @Star25 benimde şuan 40+2 bende tedirginim kakasını yerse diye devlet bekletiyomu 42 ye kadar
2345hafsa Ozlememrah bebegın durumunu takıp edıyolar zaten sıkıntı varsa acıl Doğuma alırlar canım bende 42 hafta olunca sunı sancıyla yatış yapıldı sıkıntı yoktu o yüzden bekledık
aysnrr_ 41+3 te doğum yaptım son zamanlar her gün nst ye girdim, düzenli kontrolle hiç korkacak birşey yok