Merhabalar bu haftalarda olup özel bölgenin icine dogru sanki bebek tırnaklarını geciyor gibi bir ağrı yaşayan var mı dün geceden veri çok kötüyüm bebek sag tarafta toplaniyor ordaki deriyi yukarı kaldırıyor bu beni mahvediyor doktoruma her sordugumda normal diyor ben dayanamıyorum 😔😔