Kızlar 21 haftalıkken 24 mm ile serklaj yapılmıştı hayatımın en kötü günleriydi resmen kâbus gibiydi banyo yapmama bile izin vermemişti doktorum sadece tuvalete kalkıyodum 32 haftaya kadar böyle geçti. Sonra banyo yapmaya yemeği masada yemeye başladım çok az da olsa evde dolaşmaya başladım. Geçmeyen enfeksiyonum vardı sürekli malesef ama şükür 37 haftaya kadar dayandık. Çarşamba günü 37+5 de sezaryenle bebeğime kavuştuk kontrole gitmiştik ama suyum azalmış hemen aldılar bebeğimi. Şuan serklajlı olan anneler hiç geçmeyecek gibi büyük bi korkuyla dakikaları saniyeleri sayarsk geçirdiğimiz o günleri unuttuk bile yavrumuza kavuşunca yalnız değilsiniz önlemleri alıp rabbime bırakın stres üzüntü yaşamamaya çalışın bebeğiniz etkilenmesin hep pozitif olumlu olmaya çalışın çok zor biliyorum ama değer 😍🥰💖💖💖