Smkbr 7+3 deyim midemde ne varsa çıkarıyorım 2 haftadır tuzlu çubuk kraker ,ekmek içi midemi bastırmıyor ne yapabilirim? Sabah kalkıyorum yatana kadar mide bulantısı çekiyorum
Cnsy00 Smkbr prilam kullandınız mı sabah 1 yatmadan 2 tane benim biraz olsun azalttı kusmuyorum en azından bulantı hissi olunca yemeği bırakıyorum hemen geçiyor
Ssennn Smkbr doktorun prilam dr adında ilaç var onu versin genelde bütün hamileler onu kullanıyor kendine boşuna eziyet etme 🤷🏼♀️
Aysemeva0306 Smkbr miden bulanınca sirkeli pamuğu göbek deliğine koyarsan anında geçer. İlk hamileliğimde ilaç kullanmıştım bu kadar etkili değildi. Saniyesinde geçiyor. Ama çok aç kalmamaya da dikkat et 🙈
Sebolele Smkbr bende bugün 7+3 üm canım bir hafta önce başladı mide yanması ve bulantı hatta ben 4 kere falanda kustum sürekli bi hazımsızlık hissi var aslında açım ama ne yesem ya daralıyorum ya kusuyorum babada doktor prilam verdi ama daha hiç kullanmadım