Busratek07 Kizlar 33+6dayiz ve her 5 dkka da bir wc ye gidiyorum çünkü bebeğim rahmime doğru baskı yapıyor benim gibi yaşayan varmı merak ediyorum ?? Birde erken doğum riskim vardı yatmam gerektiğini söyledi doktorum oturduğumda cok fazla baskı oluyor acaba o yüzden mi
Seyma18 Busratek07 ben 🙋🙋🙋 gündüz sürekli gidiyorum. Dışarda da gitmek zorunda kalıyorum 😔 Gece kaç kere uyanıyorum daha 31haftaligim. İşimiz zor
B-P-R Nily ya meraba Ben 3 haftalık Gebeyim Ve İlk Hamileligim Olucak Kan Testinde Değerler yüksek gebesin Dedi Doktorum Ama Buna rağmen Ultrason da Bebek kendini göstermedi sizce bu normalmi
aysecigdem Busratek07 bende 23.haftadayım ve gece uyandıracak derecede tutamaz oldu dediğin gibi baskı yapıyor bebiş gün içinde de zaten çok su içmeye çalıştığım için en fazla yarım saatte bir wc ye gitmek zorunda oluyorum Allah yardımcımız olsun
Busratek07 aysecigdem ah senin yine iyi ben 5 dkka da bir gidiyorum malesef 🤣Allah kolaylık versin hepimize
elifemirasaf Busratek07 ben de aynı durumdayım başından beri enfeksiyonum vardı çok gidiyordum şimdi 37+4 oldum daha da çok gitmeye başladım
YamurmitKayhan Busratek07 siz yine gidiyonuz ben gidiyom. Var diye cıkmıyo 3-4 kez gidiyorum cıkmıyo bu seferde yoktur diye kasmıyom kendimi altıma işiyom oh vala gidiyorsunuz iyi bari 😍😂😂😂😂
Minnakkkk Sumeyyye hahaha aynı ben 😀😀 bıde o kadar kısa sürede cok affedersiniz şarıl şarıl nasıl yapıyorum şaşıyorum 🤷🏼♀️🤷🏼♀️😀😀
Gizem21 35 haftaligim bende 5 dakikada bir wc deyim gece sayamıyorum bile artık okadar çok kalkıyorum 😲
Nily B-P-R evet canm cok erken daha😊 5-6. Haftalarda kese gorunur sonrada bebis ve kalp atislari Biraz sabretmek lazim Hayirli olsun insallah🙏🙏