Kızlar selam sezaryen olali 14 gün oldu bu süreçte birkaç yastıkla sırt üstü yattim soluma yatmayi denedim şöyle 1 dakika ama bir türlü rahat edemedim sanki bütün organlarım soluma düştü 😂😂 sizler nasıl yatiyorsunuz tahmini kaç gün geçmesi lazim eskisi gibi sağa sola dönerek yatmak için 🤔🤔