Süheyla Ayşe mutluya gidiyorum umut hastanesinde. Bir kaç defadır çok memnun kaldım. Anlayışlı Güler yüzlü. Surat asmıyor. Unuttuğum için sorduğum sorulara tekrar yanıt verirken çok kibar. Daha doğrusu her şeyi ben sormadan anlatıyor. Oğlumla girdim en son. Onunla uzun sohbet etti kardeşi hakkında. İnşallah doğumu onda yapacağım. Vera da bir doktora gitmiştim ilk hamileliğimde. Kasıklarım ağrıyor dedim diye. Mız mız, tabi ağıracak hamilesin sen dedi. Bende ilk çocuğum, bilmiyorum bir şey oldu sandım dedim daha da gitmedim