ortak Ne durumdasınız arkadaşlar. Normal doğum düşünüyorum da doktorum henüz bir tarih vermedi. Son adet tarihime göre 23 temmuz olarak görünüyor. Karnı düşen var mı aranizda benimki hala yerinde duruyor
4cocukannesi ortak 29 hafta ikiz gebeyim doktor riskli demişti 10 haftadan sonrasına bayramdan sonra kontrol var bakalım ne diyecek inşallah bir sorun olmaz biraz daha dururlar kuveze alinmalarini hiç istemiyorum