Benburcu ben sağlık ocağında 5 gün iğne oldum.baş ağrısından değilde sez.ağrısından.5 günden sonra sez ağrım bitti.yatmayın, ben hiç yatmadım.çünkü uzandıkça kalkmak zor oluyor.sabredin inanın geçiyor.insan hep iyileşemiycem sanıyor ama uzun sürmüyor.3 günde baş 5 günde dikiş ağrım bitti . Bu sefer iğne olduğum yerlerin ağrısı başladı.