Maviikelebek Selam kızlar. Sizce bu hamilelik belirtisimi? Kasıklarım ağrıyo hatta bugün çok ağrıdı adetime 5 gün var. Göğüslerim hassas, belim ağrıyo ama çok değil, kabızım.
4cocukannesi Maviikelebek bende hamile olduğumu bu belirtilerle öğrenmiştim yani hastaneye gitmiştim ertesi günü adet olacigimi söyledim işte bel ağrısı göğüs ağrısı karın ağrısı var dedim kese görünüyor sen hamilesin demişlerdi ben biraz erken öğrendim
Benimennembirmelek Maviikelebek göğüs hassasiyetim aşırı vardı benim cnm asla dokunamiyodum şuan 19+5
Deletedmom_85 Saydıkların adet belirtisi de olabilir gebelik de. Test yapmadan anlamak pek mümkün değil canım 💐
Deletedmom_85 Maviikelebek bende durumlar aynı canım. Geçtim ovulasyon günlerini geriye Beklemek kaldı. Benim artık umudum kalmadı bi sıkıntı var ki olmuyor belli artık yani 😕
minikerdeminannesi Maviikelebek evet ben de böyle anlamıştım hamileliğimi ,2 3 gün öncesi adet olacak gibi bir ağrı vardı olmadım olamyinca ve kasık ağrısı yaşayınca anladım
Sersel_15 Ümidinizi yitirmeyin ne zaman geleceği belli olmaz çok kafanıza takıyorsanız bu çok etkiliyor gerçekten salın gitsin emin olun daha kolay olucak Allah’ın izniyle