Askiletotomsu ilk kızımda bibs kauçuk verdim ilk gün hastanede. 6 aya kadar kullandık tabi değiştirmek gerekiyor. Masraflı biraz. Sonra yine kauçuk fakat frigg marka verdim. Şimdi silikon emzik aldım. 10 aylık olduk. Yavaş yavaş bırakıyor emziği. Tam istediğim zamanda bırakıyor hatta. 😂😂 çok uzun süre emzik vermek istemiyordum zaten ama tek başıma baktığım için emzik zaman zaman kurtarıcı oluyor. Biraz mecburiyetten verdim. Doktorumda çok kızıyordu ama yapacak bişey yok. Şimdi 2.ye gebeyim. Ona da kauçuk almak istedim ama fiyatlar uçmuş. Philips avent air alacağım.