Miiiii inşallah bende de bir an önce gebelik başlar kuzum biraz zor gebe kalıyorum da ben. Benim ilk gebeliğimde hiç belirti olmadı be kusma ne mide bulantısı ne ağrı hatta ameliyata girecekken öğrendim gebe olduğumu ama kaybettim yavrumu 6,5 aylıkken anne karnında beyin kanaması geçirmiş