Bbbby benim de ilk kaygılarını çok iyi anlıyorum bende buraya yazmıştım hatta 😊 bende ne olduğunu anlamadım dediğim gibi şuan genelde yattığımda ve özellikle sola yattığımda hissediyorum şuan senin hissettiklerinin biraz daha sertini mesela uygulamalarda artık dışardan da hissedilir yazıyor ben bir kere dışardan hafifçe hissettim artık kaygı etmek istemiyorum çünkü herşeyin bir zamanı olduğunu ve herkeste farklı zamanlar da gerçekleştiğini öğrendim bu hamileliğimde elimden geldiğince kendi kendimi TELkin etmeye çalışıyorum biraz uzun oldu ama 🙈