nedime09
Artık eskisi kadar sık hareket etmiyor. Önceden daha çok ediyordu ama şu aralar biraz sakin ilerliyoruz. Oda sanırım artık içerde hareket alanı daraldığı için. Gündüz vakitlerinde çok hareket etmiyor. Kendini belli ediyor bir iki kere dönüyor falan sonra yok. Geceleri daha çok hareketli. Uyutmuyor diyebilirim 😄 maşallah baya hareketli paşa 😊