Asillll Bayanlar merhaba yalavoya geldik yazlığa biraz güneşte kalıp hemen gölgeye geciyorum azda olsa yüzüyorum yada suda kalıyorum sizce doğru mu yaptığım yanlış mi
nnnaaz Asillll çok güneş belki iyi değildir ama denizin bir zararı olduğunu duymadım. Bende bayramdan sonra gitmeyi düşünüyorum. İyi tatiller 🌸
3babymom Asillll denizin bı zararı yokmus doktoruma sordum genel olarak normal halimle güneş beni bayiyor dayanamıyorum çok fazla güneşte kalmamak en iyisi ben de bayramda gidicem şuan 28 haftadayim 29/30 haftalarda denize giricem inşallah
Deletedmom7373700 Asillll güneşte çok kalmayı önermiyorlar. Bol su tüketmeye dikkat etmek gerekiyor. Gölgede durmakta da fayda var.
KeremikoBayky Asillll 12:00-16:00 arası evde geçirip diğer saatler güneşe çıkmaya özen gösteriyorum ben
Asillll 3babymom yani bende çok kalmadım ama girdim yalan yok hatta çıkıp sonra orda hemen biseyler yedim oturdum dinlendim bebislerim hareketlendi falan hoşuma da gitmedi değil bizde 28+2 yiz
3babymom Asillll ayy maşallah ne güzel ben de şuan 28 im haftaya gidicem inşallah sorunsus yetistirim güzelce yuzerim sikinti olmadan geçer insallah
veronika39 Doktoruma sorduğumda yüzmek çok iyi gelir, hiç problem yok demişti fakat havuz yasak ve Marmara denizini tercih etme yüzmek için demişti, müsilaj sebebiyle sanırım