Elifsntrk Kızlar 8. Haftadayız daha miniciğiz ama migde yanmasından ve hazımsızlıktan duramıyorum doktorum gaviscon önerdi kullanıyorum ama bana mısın demiyor ikinci hamileliğim ilkinde hiç olmayan şeyler 🤯 Bi öneriniz varmı hafifleten şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻❤️
Dilaraortacc1 Elifsntrk bende neler denediysem olmadı gece uykudan uyandiriyordu en son doktorumnbi öneride bulundu kesinlikle dene çok işe yarıyor marketten bi tane tam yağlı süt al ama dışarıda olsun dolaba koyma her 20 25 dk ta bir gidip 2 en fazla 3 yudum iç ilk günden faydasını goreceksin
Annecik02 Elifsntrk kuzum benim de 2. Gebelik ne denediysem fayda etmedi. Kendimi kusturuyorum kesin çözüm geçiyo çok çaresiz kalirsan dene 39+2 yım dün ağlayacak dereceye geldim gece 3 dü saat ne yaptıysam geçiremedim son çare kustum geçti rahat rahat uyudum sonra..
Elifsntrk Dilaraortacc1 Sürekli içip önleniyor heralde öyle 😕 denicem inşallah faydasını bende görürüm çok teşekkür ederim 😘
hunilimom Elifsntrk rica ederim sade. Soda da iyi gelir belki limonlu dondurma da bı sure kesiyor en azından
Dilaraortacc1 Elifsntrk vücut alışıyor bir süre sonra çok ciddiyim her hafta bi surup bitiriyordum ama 3 yudumda fazla içme gaz yaparmış