Kızlar üç gün önce sancılarım olduğu icin doktora gittim 2,5 cm acilmam vardı alttan muayenede. Ertesi gün pembemsi ilk defa gördüğüm bir akıntı leke şeklinde akıntım oldu nişan mi değil mi bilmiyorum. Bugün de bebek kanala insin diye egzersiz yapayım biraz dedim o an yeni tuvalete de gitmiştim ama iç camasirim ıslandı böyle ıslaklık soğukluk hissettim aniden hafif Sarı sümüksü yapışkan ama sulu bir şeydi bu suyum mu bilmiyorum doktora gitmeli miyim yoksa sancı gelmesini mi bekleyeyim