beyazkalp Kızlar doğuma 79 gün kaldı ve hala hastane bulamadım sorup arastirdigim devlet hastanelerinde sezaryen yok maalesef öğrendiğiniz doğum ücretleri var mı ya da bilgisi olan yardımcı olursanız sevinirim 🌸💝
Serap-Yigit Geçen ay takip olduğum hastane 4500 demişti normal ya da sezaryen farketmiyor ama Haziranda zam gelecek demişti. Demek ki geçen ay değil 😂o arada temmuza girdiğimizi anladım 😂