5+5iz şuan. İlk gebeliğimde kaybım olduğu için 2 haftadır hep istirahatle geçirdim. Bugün biraz fazla ayakta kaldım normalden az öncede tuvalette peçeteyle altımı silerken peçeteye çok açık kahverengi akıntı geldi. Peçete koydum takibini yapıcam. Pazartesi günü kontrolüm var. Acile gitmek istemiyorum çünkü ilk gebeliğimde acilde düşük engelleyici yaptılar ama bebeğim çoktan ölmüştü iğneden dolayı bir hafta kendisi düşmedi sonra daha fazla beklemesin içinde problem diye kürtaj oldum. Şimdi Allah korusun tekrar öyle birşey olursa tekrar kürtaj olmak istemiyorum psikolojik olarak bunu kaldıramam yaşayanlar bilirler. Olumsuzda düşünmek istemiyorum bu haftama kadar hiç lekelenmem bile olmamıştı acaba diyorum yerleşme kanıydı da vücut yeni mi atıyor çünkü taze kırmızı yada pembe kan değil beklemiş kan belli. Beta değerimin de yükselişi çok güzeldi en son 19.594dü dört gün önce. Allah korusun düşük olsaydı kanamam kırmızı olurdu beta değerimde yükselmezdi değil mi. Bu haftalarında böyle bir durum yaşayan oldu mu ? İncilirim diye yazmaktan korkmayın lütfen olumlu olumsuz yazar mısınız😔