127383 ben gebeliğin en başından beri Her gün bi saat yürüyorum işe gelip giderken 36. Haftaya kadar hep ayakta çalıştım alaturka tuvalet kullanmaya çömelerek iş yapmaya çalıştım . Şuan 37+0 dayım pazara falan gidiyorum temizlik yapıyorum ama erken gelsin diye değil doğum kolay olsun diye bazen çok zorladığımı fark ediyorum artık bel ağrısına dönüyor çünkü yaptığım her şey belli süre sonra . Bana kalsa bencede erken gelsin ablam kardeşim hepsi burda doğurcam diye eşimin ailesi bizimkiler gelir bide uzaktan yatıya bir sürü tantana geçsin gitsin istiyorum ama bebeğin sağlığı önemli tabi