Calikusuhtc İyi akşamlar hanımlar 5 aylık gebeyim, folik asit ilk üç ay kullandım şu an doktor gebyfoll (balık yağı hapı) önerdi sizler neler kullanıyorsunuz?
aylinpalaa Calikusuhtc balık yağı d vitamini ve demir ilacı yazmıştı doktorum. Demir ilacını kullanamıyorum ama
CiCi_BeBe_AnNeSi Calikusuhtc valla ben bı tek decavit kullanıyorum icinde bütün vitaminler varmış heralde 🤔
HSena38 Calikusuhtc aynı zamanlarda sayılırız bana da balık yağı yazdı ama pahalı biraz alabilirsen al dedi decavit gynoferon ve Forte d kullanıyorum 🌸