Hamile kalmadan once enfeksiyonum vardi ama ne oldugunu bilmiyorum klamidiya falan degil, kotu kokulu akinti icin gittim enfeksiyon oldugunu ogrendim tedavi oldum ama surekli tekrarladi. Esimle birlikte tedavi olmustum oysaki. Simdi enfeksiyon belirtileri daha da artdi . 16 haftalik hamileyim. Bebegimde kusurlar olur mu? Allah korusun engelli ola bilir mi? Enfeksiyon ne derecede tehlikelidir? Ve ya hangi enfeksiyonlar engelli yapar cocugu?