Afraaaa Hsbb bende aynıyım canm 18 de hissettim şuan 19 dayım ama nedense sadece gece 11-11 buçuk arası hareketli başka hiç hissedemiyorm🤣 ya da o saatler kendimi dinlediğim için bilmiyorm. Ama normalmiş tabi ilerleyen haftalarda net hissetmeler olacakmış😍
Hsbb Afraaaa aynen var ya bende öyleyim hareket ederse gece ediyo benimki de 10 dan sonra gündüz cok hareketliyiz gece odaklanınca demek ki🙈