60seyma Kızlar 40 haftalık gebeyim normal Doğum bekliyordum . Ve önce afedersiniz sanki büyük tuvaleime çıkamıyomuşum gibi Ağrı hissetim . Sonra belime yayıldı . Fikri olan ?
Fidan2 60seyma canım sancılarını bekle gerçek doğum sancısıysa düzene girecektir sancı saatlerini dk sini bır yere not et en son 7 dk bir 5 dk bir e düştüğü zaman hastaneye git ıhsallah acıklıgın olur sancın doğum sancısıdır ıhsallah
60seyma Semaomer var canım arada geliyo . Eşimde illa gidelim dio . Daha başı gitmek istemiyrm . Ayrıca kan su bişey gelmedi
Minikannecik 60seyma Rabbim Yardımcın olsun...💙İnşallah doğum sancısıdır...Kolay guzel bi doğum olsun
Fidan2 Kımınde nişan yada su gelmeden doğum olabilir onlara bakma suyunu hastanede de patlatırlar dayanabıldıgın kadar evde dayan acele etme sakın ol sancın geldikçe yürü , çömel kalk derin nefeslerle karşıla sancılarını dayamadıgın noktada git hastaneye
Fidan2 Her gebe bir olmuyor ama aklın kalmasın diye git istiyorsan acıklıgına bakarlar sancına bakarlar hastanen uzaktamı
60seyma 60seyma kızlar bebek alt kısmımda hareket ediyo o zamn dayanılmaz sancı. Giriyo belime sıçrıyor . Gidicem Doğum sancısıysa hemn suni sancı verecekler istemiyrm onuda . Ama korkuyrm bi yandan da
60seyma Post açmıştım saat 7 gibi . 40 haftalık olduğumu ve sancım falan olmadığını Meryem ana otunu deneyeceğimi . Denedim ılık suya koydum Yasin suresi ve inşirah okudum . 8 gibi okudum . 10 buçuk ta sancı başladı 😒 eğer doğurrsam rabbim çokkk çokkk büyük . Bir ot deyip geçeriz dua ne büyük
Bba 60seyma eğer ot açıldıysa kesin doğurursun bende ot kök salmıştı resmen ve hiç açılma olmadığı için suni sancıya rağmen sezeryan oldum ben bu otun gücüne inanıyorum ☺️Rabbim yardımcın olsun
60seyma Hepinizden allah razı olsun dua edin ne olur . Bende hepinize dua Edicm inş rabbim hepimizi bi seste kurtarsın 🙏