Yesim619 Doğumdan sonra bebekten topuk kanı alınıyor ya kızlar birde sağlık ocağı ndan alınmasına gerek var mı
Bellacaio Yesim619 bize ebemiz sağlık ocağı mutlaka alıyor istiyor 2 kere delinmesin topuğu orda aldırın demişti, ben 1 kere aldırdım. Hastanede aldırmadık
Ozde123 Yesim619 sağlık ocağı bana hastanede farklı burda farklı hastalıklara bakıyoruz o yüzden mutlaka getşr dedi
cahillesohbetikestim Yesim619 hem hastanede alıyorlar hemde 5. Gün sağlık ocağında alıyorlar. Sarılık, sma, troid vs. her şeye bu kandan bakıyorlar oldukça önemli bir durum bence verilmeli.