Glsrnergl bende nette zararlı diye okuyup doktoruma sordum nete bakarsan aç kalırsın şekere dadanırsın dedi daha kötü olur aksine iyi pişmiş ise abartmadan yiyebilirsin hastalarıma kan yapsın diye öneriyorum dedi ki doğunun doktoru burda ciğer sakat at yemeyen kadın yok çocukları da maşallah turp gibi bizde çok seviyoruz ve arada yiyorum iyi pişmiş olarak herşeyi yiyorum gerçi çok şükür hiçbir şeyden eksik kalmadım😀