Arkadaşlar ben her kustuğumda kahverengi renk görüyordum sonlarına doğru kanın bu tenkte görülebileceği yazıyordu araştırdığımda normal sanıyordum ve bugün kustuğumda resmen kan gibi kustum yemekte yemiştim anlayamadım normal mi biraz midem de ağrıdı açıkcası şuan mide ağrım geçti ama bu durumu yaşayan var mı ne yapmalıyım