Kızlar 1 haftadır başımın dönmesi hiç geçmiyor. Tansiyonum 8e 4,9a 5 arasi.tuzlu ayran içiyorum yine aynı sürekli yatıyorum ayağa kalkınca sanki ayaklarımın altında yer oynuyor. Bide aniden buz gibi terliyorum bı mide bulantısı bı halsizlik.boyle hayat geçermi ya.doktorum bol su iç yat sürekli diyor.yemegimi bile yapamiycak durumdayım.