merveyildrm Kızlar merhaba 30+2 haftalığız bugün kontrolümüz vardı ve doktorum bebek normal sınırın altına düşücek neredeyse protein tüketmiyor musun diye biraz moralimi bozdu :((( sizin bebekleriniz 30 haftalıkken kaç kiloydu??
Mysaa merveyildrm 30 haftalıkken 1500 dü 32 de gittim 1700 dedi ölçümler vs hep haftasıyla uyumlu çıkıyor
merveyildrm alonee yakınız aslında sizinle 1600 kg bizimki de doktorunuz bişey söyledi mi kilosuyla ilgili
merveyildrm Ormanmeyveli ya doktorum çok takıntılı beslenmeye biraz sert konuştu benim boyum biraz uzun 180 senin bu boyla hiç zorlanmadan çatır çatır normal doğurman lazım bebeği bize erkenden aldırma dedi. Ben de gelişim geriliği olucak diye korkuyorum açıkçası. Kiloya takıntılı değilim ama normalinden geri de kalır diye korkuyorum sadece ☹️ Ama görüyorum ki normal gidiyor gibi şuan da ortalama herkes bu kilolarda kime sorsam
Alparslanveannesii merveyildrm evet 33 haftada ise 2300 gram dedi doktorum. Sizin kilonuz da çok düşük değil aslında miyadinda ilerliyor.
merveyildrm alonee ay biraz içim rahatladı biraz sert konuştu doktorum moralim bozuldu ama görüyorum ki kilosu normal gidiyor. Sizin bebekte gerileme gibi bişey yok dimi haftasıyla uyumlu
Ormanmeyveli merveyildrm Ama ne kadar çok iyi beslenirsen beslen çocuk alabileceğini alıyor çünkü kiloda genetik çok etkili ana rahmine düştüğünde kilosu belli oluyor zaten. Sen canını sıkma. Yine sağlıklı beslen tabiki
eslemsi merveyildrm boyla ne alakasi varmis ki. Bende 170im normal olmadi sezeryana alindim. Sacmalamis
merveyildrm Ormanmeyveli kiloya takıntılı değilim zaten aile olarakta ince yapılı değiliz eşimin de benim tarafımda iri kemikliyiz. Sadece böyle erkenden aldırma bu çocugu diyince bi gelişim geriliği olmasından korktum. Kendimi yoğurda boğmak istiyorum😅 sana katılıyorum annenin yediği ne kadar etkili oluyor tartışılır gerçekten annem bana hamileyken 9 ay kusmuş ve sadece ayva yiyebilyordum beni gören sıçan gibi çocuk doğurcaksın diyordu diyor. Ama ben 4 kilo 55 cm doğmuşum annemi yiyip bitirmişim resmen o bişey yemese de.. tabiki daha dikkat edicem artık bebeğe yarar inşallah 🙏
hukukcuanne_06 Ben doktor da kiloluyum diye moralimi bozdu aslında başından bu yana verdiklerimle birlikte 8 kilo geri almışım, bebek 2 hafta önden gidiyo, şu doktorları dövmek istiyorum 😅
merveyildrm hukukcuanne_06 annenin kilosuyla bebeğin kilosunun alakası oldugunu düşünmedim zaten hiç bi zaman 🙂
merveyildrm Gaer25 benim doktorum biraz olayları fazla büyütüyor sanırım.. şuan da içim rahatladı kızlar teşekkür ederim 🙏
merveyildrm Mysaa benim doktorumun beklentisi fazla sanırım biraz görüyorum ki normal gidiyoruz çünkü teşekkür ederim içimi rahatlattınız🙂🌸
hukukcuanne_06 merveyildrm işte kilosu 29.haftada 1600dü karın çevresi 2hafta önden gidiyodu, normal doğum zora girecek dedi doktor bana🤦🏻♀️
Mysaa merveyildrm rica ederim canım ben protein ağırlıklıda besleniyorım aslında genel olarak günlük beslenmeme dikkat ederim ama bebek aldığı kadarını alıyor bana 30 hafta da 1500 dediğinde bile doktorum iri bebek olabilir dedi yani her doktorun beklentisi farklı sanırım bence için rahat olsun ölcumlerlede uyumluysa ki uyumludur çok takılma 😊
merveyildrm Mysaa ben de yediklerime dikkat ediyorum protein almaya özen gösteriyorum ama doktorum günde 1 kilo ev yoğurdu hergün mercimek diyor yiyemiyorum onları o kadar 😅