Ben asla spinal olmam bidaha. İlki epidural di.gayet rahattım.hiçbişey hissetmedim odada sohbetler muhabetler.ikinci epidural + spinaldi. Ayrıca para vermiştik birde spinal için. Bir tık daha çok şey hissettim dr a söyledim sonrasını hatırlamıyorum.kendimdeymişim poz bile vermişim ama bende o anılar yok.ilk epiduralde herşeyi hatırlıyorum.ve boşu boşunada spinalin baş ağrısını çektim.bel ağrısı da evet oluyor.ben ilk sezeryanımdan sonra tanıştım bel ağrısıyla.