eylulmomm Enfeksiyon veya mantar olduğunu düşünüyorum kendimde ama randevuma çok var daha numarası da yok doktorumun acile fln gitsem tahlil yaptırmak istesem yaparlar mı
benimmdunyamm eylulmomm idrar yolumda yanma var de tahlil yapar ama kadın doğum doktoru olmadan antibiyotik başlamaz bence
Annesininkurabiyesi eylulmomm ben acil yollarını bu yüzden mesken tutmuşluğum var git canım tahlilde yaparlar idrarda çıkıyor zaten mantar kremi yada fitil verirler hazneye koymalı ama kendinde bol bol su iç
Dygg eylulmomm arkadaşlar acil bir durumunuz yoksa neden acil servisleri meşgul ediyorsunuz lütfen yapmayın
Mervee3831 eylulmomm hamileyim idrar yolumda yanma var kasıntı var duramıyorum de hemen yapıyorlar ben yaptırdım 2 hafta önce
Mervee3831 eylulmomm ilaçda yazıyorlar ben doktoruma resmini atmıstm bunu yazdılar diye kullanabılırsın demisti
Mervee3831 eylulmomm bende mantar yoktuda enfeksiyon vardı bide toz varya hani ondan verdi gece yatmadan içiyorsun sabaha kadar tuvalete cıkmıyosun
Mervee3831 Dygg walla benim durumum acildi idrarımı yaparken resmen ağlamıstım bide benim daha önce enfeksiyonum bebeğime gectiği için erteleyemiyorum yine aymı olucak dıe
Eva11 eylulmomm kendi doktoruna git bence acil bişey yapmaz. Bende de yeşil akıntı vardı fitil verdi mantar olabilir demişti. Onu kullandıktan 4 gün sonra kanamam oldu. Doktoruna danısmadan bişey yapma yine de
eylulmomm @Mervee3831 ben yattıktan sonra sabaha kadar 6 7 kere tuvalete kalkıyorum ama 😂 bide mantar veya enfeksiyon olduğu idrar tahlilinde anlaşılır mı
eylulmomm @Dygg enfeksiyon veya mantar olduğunu düşünüyorum çünkü idrar yaparken zorlanıyorum akıntılarım var keyfi değil ki yani
Dygg eylulmomm işte bu normalde acil bir durum değil. Acil servis aslında kalp krizi trafik kazası gibi durumlara bakmak için varlar.