SevgiTuracanlolu Göbek altı ve kasık üstünde sürekli bir atım hissediyorum. 22 haftalık hamileyim. O hissettiklerim bebek hareketleri mi?
SevgiTuracanlolu Pinar38 Ayy ne güzel maşallah deyim ben. Çok hareketli olacak galiba kurban olduğum 🙏🏽😍 sana da tşk ederim cevap verdiğin için cnm. 🙏🏽
pisipisi Bende 23 haftaya yeni girdim aynı o şekilde atma hissediyorum hiç emin olamamıştım gaz mı acaba diye şuan çok mutlu oldum 😇 ara sıra minik minik pıt pıt atıyor
SevgiTuracanlolu pisipisi evet aynen öyle 😊 bende akşam yemeğinde kuru fasulye yedim o biraz rahatsız etti ama sabahtan beri hissediyordum o atımları merak ettiğim için buraya yazdım 😃😃